maanantai 6. helmikuuta 2012

Mies ihastunut työkaveriinsa?

Mua ahdistaa ja on huono-olo. Luulen, että mun mies on ihastunut työkaveriinsa, olen aika varma asiasta! :'(
Sen vaan huomaa mieheni käytöksestä ja siitä että hän on alkanut juttelemaan työkaverinsa kanssa facebookissa iltaisin. Hymyilee kirjoittaessaan ja vastaa heti, kun on saanut työkaveriltaan viestin... Vaihtaa toiselle välilehdelle tai sulkee fb:n keskusteluikkunan heti kun tulen hänen koneensa luo vaikka halaamaan tai kysymään jotain. Mun oli aamulla vähän vaikea olla normaalina, kun hän oli lähdössä töihin. Tuli vaan niin paha mieli kun ajatteli, että siellä hän taas näkee ihastustaan...

Vihjailin hänelle yhtenä iltana, kun tiesin hänen juttelevan työkaverinsa kanssa facebookissa, että hän olisi kiinnostunut tästä. No tietenkin mieheni kielsi ja sanoi mua typeräksi jne. Mut luulen, ettei mun vaisto osu tässä asiassa harhaan. Ajattelin, etten rupea tekemään tästä mitään numeroa.

Ahdistaa tällä viikolla tulevat iltavuoroni, kun pelkään, että silloin kun en ole kotona hän juttelee tuolle työkaverilleen, mikäli tämä vaan on onlinena fb:ssä... Mun ei varmaan auta muu kuin toivoa että ihastus olisi yksipuolista sekä odottaa, että se menisi itsestään ohi.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Välillä tullut mietittyä, että mahtaakohan kukaan lueskella tätä blogiani, jota kirjoitan lähinnä selkeyttääkseni asioita itselleni ja muistaakseni elämäni sumuisten vuosien tapahtumat mahdollisesti myöhemminkin..