sunnuntai 12. lokakuuta 2008

2x bailabaila

Tulipa sitten jälleen oltua baarissa viikonloppuna sekä perjantaina että lauantaina..

Ei ihmeempiä tapahtunu, aika perusmeininkiä tällä kertaa.

Näin vaan Herra Beetä perjantaina. Kun olin menossa kaverini Anskin luota etkoilta baariin, niin viedessäni fillaria kaupan nurkalle kuulin jonkun huutavan nimeäni. Yllättyneenä nostin katseeni pyörän lukosta ja tajusin Herra Been ilmestyneen viereeni kaverinsa kanssa.. Olin iloisissa fiiliksissa otettuani kivat pohjat Anskilla ja tervehdin siksi häntä aika iloisesti. Kipitin äkkiä tieheni, kun Anski jäi jo jonottamaan Marliin sisälle, jotta ehtisimme saada vielä tarjousdrinkkejä. Tiedän, et näytin kerrankin hyvältä ja voin kuvitella, miten Bee katto takuulla mun perääni (siis mun perään, ja kyl varmaan peräänikin xD) Mulla oli mun uudet upeat (keino)nahka saapikkaat vedettyinä farkkujen päälle ja jalassa tosi tiukat siniset farkut sekä bleiseri ja huivi.

Baarissa hengailin muistaakseni Anskin ja Isin Pikku Tytön kanssa. Tanssittiin koko ilta :D Koko yö. Anski kyl lähti jo muistaakseni ennen yhtä, kun hänellä oli seuraavana päivänä aikanen herätys.. (Tosin kuulin myöhemmin, että hän olikin valvonut kuuteen saatuaan yllättäen erään herran yllätysvisiitille..) Herra Bee tuli sit jossain vaiheessa pariin otteeseen juttelee mulle.. Olin oikeesti aika tyly. tosi tyly. Tanssilattialla ollessa en tanssinut hänen kanssaan vaan keskityin vaan bailaamaan kaverini Isin Pikku Tytön kanssa. Tosin sit kun Bee alko tehä lähtöö takas omien kaveriensa luokse niin nopee pikku pusu myö kyllä vaihettiin ;) Ihan ku joku seukkaava pari..

Myöhemmin hän tuli uudelleen juttelee, kun istuin IPT:n kanssa vähän huilaa pöydässä. Ois varmaan halunnu jutella mun kaa vähän lähemmin ja kahestaan. Mut väitin hänelle, et vietettiin IPT:n kanssa vähän tyttöjen iltaa. Sit sanoin ja vastailin hänelle aika tylysti koko ajan.. :s En ees tiiä et miks.. Sit hän häippäs, kun tavallaan niin käskin ja en nähny häntä enää koko iltana... En taida kuulla hänestä enää koskaan.. IPT:n mielestä hän oli hyvännäkönen ja hyvä tyyppi ;) Onhan hän ihan kyllä kyllä.. Mut ää.. Mä ite teen kaikesta niin kauheen vaikeeta. En annan ees mahollisuutta kellekkään. Oon liian valikoiva ja vaativa. Ja etin varmaan jotain unelmatyyppiä enkä kelpuuta muita. Tiedän, et Herran Been kanssa vois synkata pidemmän päälle hyvin. Voisin kuvitella, millasta ois elellä hänen kanssaan. Oppisin varmasti rakastamaan häntä.. Mut ei. Mitä mä teen: torjun ja karkotan hänet omalla käytöksellä, kun en tiedä mitä haluan tai mitä pitäis tehdä. Just niin mua. En ihmettele, ettei mun kaveritkaan enää ymmärrä mun käytöstä miessuhteissa kun ymmärrä itsekkään...

Salaa ehkä toivoin, että herra Bee ois ollu sit myös lauantaina Marlissa, muttei hän ollu. Päivällä olimme samaan aikaan mesessä, muttei hän tullut juttelee...

Mulla ei oo kyl paljoo muistikuvia eilisestä. Oli kauheesti tuttuja ja varmaan tuli tanssittua sit koko ilta. Mulla on hämärä mielikuva, et oisin jonkun jätkän kaa vähän läheisemmin bailannu..

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Välillä tullut mietittyä, että mahtaakohan kukaan lueskella tätä blogiani, jota kirjoitan lähinnä selkeyttääkseni asioita itselleni ja muistaakseni elämäni sumuisten vuosien tapahtumat mahdollisesti myöhemminkin..