tiistai 16. joulukuuta 2008

Viimeisimmät Herra Bee löpinät (kai) ;> ja vähän muutakin

Joo. On vähän jääny vähälle tää kirjottelu. On tapahtunu vähän kaikkea. Mut päätin, et tää blogi keskittyy pelkästään hauskanpitoon ja sen sellaisten tapahtuminen käsittelyyn ja sellaisten melko yleisten juttujen kerrontaa, etten ala sen tarkemmin täällä käsitellä mitään supermasentavia juttuja. Sitä varten kirjottelen toiseen blogiini enempi. Siel ei ainakaan oo mitään baarisepustuksia. jos nyt kiinnostaa tarkemmin niin kurkkaas tuonne -->http://nipsnaps.vuodatus.net



mut nyt ASIAAN.



Aiemmin sepustin jotain tuosta Herra Beestä.. No Herra Bee ei ole enää sen ihmeemmin ollut kuvioissa mukana, kun tein hänellä aika häijysti kerran Divassa... Olin siellä kaverini Anskin (joka on muuten sama henkilö kuin yhdessä kirjoituksessa käyttämäni Tossu! älkää siis menkö sekaisin ;D) kanssa,, jälleen.. On pakko tähän väliin kertoa, että kun viime lauantaina mentiin taas Divaan niin toinen poke ei viittiny kattoo enää papereita, vaikka niitä tarjottiinkin :D Sano vaan jotain et "kyl mä teidät alan jo muistamaan, liikutte aina kahestaan" :D Vissiin tullu vähän sit käytyä siellä Anskin kaa.. Se toinenkaan poke ei viimeks sen työvuorolla kysyny papruja, mut luulen, et se johtu sillon siitä stoorista, jota mä selostin ulkona nortti suussa siin ulkona ennen sisälle menoa x>.. mut se onkin jo toinen tarina!



Mut takas Herra Beehen.

Niin joskus ehkä kuukaus sitten hän laitto mulle viestiä ja kyseli, et missä baarissa mahdan iltaani viettää.. Noh vastasin sitten hänelle, mutta vain yhdellä sanalla eli mahd. tylysti, kun en mitenkään erityisemmin halunnu, et hän ois välttämättä tullu sinne. No hän tuli. Juteltiin hetki vähän niitä ja näitä Anskin istuessa vieressäni tylsistyneenä.. Naureskeltiin kolmestaan yhelle säälittävälle känniselle pikku amis-bimbolle, joka bailasi lavalla muka seksikkäästi jenkkakahvat ja riippikset heiluen. (arvuuteltiin, et oliko sillä muijalla rintsikoita -ei tainnu olla xD) Bee seisoskeli siin mun takana ja tais pitää kättä mun olalla tai jtn ja se tuntu kyl silleen ihan hyvältä ja osotti, et hän ois kyl ollu kiinnostunu musta enempikin.. Senhän mä jo tiesin ennestään.. No läks onneks sit kavereittensa seuraan enkä ihmeemmin nähny häntä sen illan aikana. Anskin kaa bailattiin taas suht villisti floorilla ;) Ja mä olin flirtillä päällä. Sit yks sellanen rokkijätkä tuli juttelee mulle ja pyytää tanssimaan jne. Mähän kiinnostuin hänestä heti <3__3>

No sit illan kuluessa hain katseellani tuota rokkijätkää ja olin jo pettynyt, kun häntä ei näkynyt enää missään :/ Olin oikeasti pettynyt, kun luulin, että hän ois halunnu tanssia viel mun kaa.. Mutta sitten lopussa, kun hitaat lähestyivät bongasin hänen taas jälleen.. Ensin hän näytti vähän siltä, et ois ollu enää kiinnostunut musta, mut sit kuitenkin lopulta tuli taas tanssii mun luo tai jtn. Lupauduin tanssimaan hänen kanssan hitaita, kunhan käydään Anskin kaa eka vessassa :> Anski ois halunnu lähtee jo lipettiin ja kotiin. No matkalla tanssilattialta vessaan, Herra Bee tarraa mun käteen ja pyytää mua tanssimaan hitaita kanssaan.. Olin vähän, et ounou,, Mitä mä nyt teen, kun en haluis pahottaa hänen mieltään.. Sanoin vaan, et käyn eka vessassa ja tuun sit takas...


Vessassa Anski yritti houkutella mua lähtemään jo kotiin, mut päätin kerrankin jäädä tanssimaan hitaita. Marssin itsekseni tanssilattialle suomatta katsettakaan Herra Beehen ja jättäen hänet tylysti huomiotta rokkijätkän tykö. Koetettiin tanssia hitaita, mut eipä niistä tullut kyl oikeen mitään. Tyyppi olikin ihan kännissä. Ei meinannu pystyssä pysyä xC Siinä huojuttiin ja mua alko vituttaa, et tällänen vieteripelle tää nyt olikin.. No sit päätin kuitenkin suostuu lähtee hänen kaa syömään heseen pilkun jälkeen ja suunnistettiin kohti narikkaa. Tyyppi oli luonteeltaan oikeesti vähän sellanen kiltti ja se oli koko ajan silleen " ei sun tarttee mun kanssa olla, jos et haluu" ja jos mä sit sanoin mulle tyypillisesti, et "no ei sitten, mä meen" nii se oli sit lähinnä silleen "eiku älä mee, en haluu jäähä yksin" plaaplaaplaa.. No sit kävikin ilmi, et tyypin takki oli eri narikassa kuin omani ja mulle epätyypilliseen tapaan suostuin jopa lähtee suunnistamaan sitä narikkaa kohti ja venailee tyyppiä. Minähän en miehiä tapaa ootella.. No seistiin ehkä kaks minuuttia siinä 30m narikka jonossa, kun mä olin jo ihan tympiintynyt ja tuskastunut.. Sit se tyyppi sano taas jotain, et "ei sun tarttee mua välttämättä oottaa, jos et haluu" ja kun se oli sanonu sen vähintään toistamiseen niin sit mä päätin, et olkoon! Tää tyttö häipyy nyt.

Sanoin tyypille, et ok, mä lähenkin tästä sitten, moikka! ja painelin jonon vierestä ulos. Vilkasin kulmauksessa vielä tyyppiä uudestaan ja painelin korot kopisten kotiin. Ei se tyyppi oikeesti ollu halunnu, et mä lähtisin, mut koska oikukas olen, niin päätin näpäyttää häntä nyt sitten vähän. Ohittakoon sitten onnensa, kun kerta on liian lepsuja lässynyhvääjäjahkailija.

Sen pituinen se.
Oisin varmaan lähteny tapojeni vastaisesti tyypin luokse yöksi sen suuremmin houkuttelematta, mut voi olla et tyyppi ois vaan puhunu norjaa posliinipytylle ja sammunu sänkyyn heti. Ja mua ois vituttanu ;) hahah


Mut Herra Beestä ei kuulunun tuon jälkeen mitään.. pitkään aikaan. Taisin ehkä nähdä häntä baarissa jokusen kerran ja ehkä moikata ohimennen nopeasti. Myönnän, että kyyläsin hänen seurassaan olevia blondeja (!>;C) tyttöjä vähän mustasukkaisesti (varmaan vaan kavereita...).. Sit tässä toissa vkloppuna ohittelin Marlin jonossa tuttujeni luokse ja puolivälissä jonotusta huomasin, et Beehän se siinä mun takana onkin seissy vissiin koko ajan.. Jotain sit vähän hulvattoman iloisesti hänelle sanoin ja moikkasin :> Ja sit pilkun aikaan näin häntä narikassa ja moikkasinpa silloinkin.. Menee pari päivää ja Bee kyselee mesessä kuulumisiani. Ehdotti tapaamista pitkästä aikaa, kun ois ihan kiva "vaihtaa kuulumisia vaikka baarissa tässä joskus".. En kieltänyt vaan sanoin samaa hänelle => Ehkä meistä tulee ees jonkin sortin tutut/kaverit.. En tosin tiiä, et koska se tässä joskus sit on.. Aika näyttää ;)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Välillä tullut mietittyä, että mahtaakohan kukaan lueskella tätä blogiani, jota kirjoitan lähinnä selkeyttääkseni asioita itselleni ja muistaakseni elämäni sumuisten vuosien tapahtumat mahdollisesti myöhemminkin..