sunnuntai 15. helmikuuta 2009

Ladies Night

Vietettiin eilen tyttöjen iltaa SS:n, Jiin ja Oravan kanssa =)
Mä menin suoraan töistä SS:lle, jossa saunoimme ensin.
Mun olo oli kyllä vähän tukala, kun en muistanut, että heillä saattaisi olla koira kotona ja nenä alko heti vuotamaan.. Laitettiin mutanaamiot ja hörpittiin saunasiidereitä/lonkeroita ja puhuttiin vähän kaikkea..

Mä en oo oikein sinut mun oman kropan kanssa ja siks oli kyl vähän noloa aluks kavereittenkin nähen saunoa, mut onneks pääsin äkkiä tuon yli. Orava sentään sauno koko ajan pyyhe päällä, että en ollut ainoa, joka ei ollut saunomassa ihan kotonaan =)

Tehtiin sit ruokaa; eli patonkia uuniin ja sipsit kulhoon jne.. Syötiin itsemmen ihan ähkyyn :P Mä ainakin olin niin täynnä :D Kelpais kyllä nytkin sellaset sapuskat, epistä kun SS saa syödä kaikki jämät. Ruokaahan tuli taas ostettua vähän liikaa.

Orava ehdotti yhessä vaiheessa, et oltais totuutta ja tehtävää-peliä, mut onneks ei sit oltu. Oisin varmasti joutunu vastaamaan kysymyksiin, joihin en olisi halunnut. Varmasti ois puhuttu enempi seksistä. Ja siitä mä en mielellään puhu vielä kavereillekaan. Kuitenkin ois pitäny kertoo ekasta kerrasta jne. Ja siitä mä en ainakaan haluais kertoa Oravalle ja SS:lle, vaikka ovatkin mun kavereita.

No sit vähän annettiin ruokien laskeutua ja istuttiin olkkarissa ja kuunneltiin musiikkia. Sit Orava alko tekee lähtöö ja me muut päätettiin lähtee baariin. Vaikka ei pitäny lähtee baariin =D Mut sit meikkailtiin ja lähettiin.

Baarissa oli nyt aika vähän tuttuja. Mun koulusta yks Tonttu oli siellä ja sen kaa juteltiin pariin otteeseen baarissa. Sit yks Sormustyttökin oli siellä ja se oli ihan kännissä. Juttelin sen kanssa vähän ja se vaan huoju ja nauro koko ajan ;D. Ja sitten *huokaus* Herra B oli myös tuolla.
Herra Beellä oli joku blondi seurassa, jonka kaa hän jutteli koko illan. Bee taisi itse olla selvinpäinä.. Mä moikkasin sitä kun ekan kerran näin. Se blondi katto mua päästä varpaisiin >;/ En voi mitään, mut mun oisin halunnu, et Bee ois tullu juttelee.. Mut ei se tietenkään tullut. Ei ees huomannu mua koko loppuiltana, vaikka tarkoituksella kuljin hänen ohitseen pari kertaa..

Ei mulla ollut mitenkään superhauska ilta. Oikeastaan mua vitutti, kun SS ja Jii ei juonu ja ne oli melkein selvinpäin ja mä oisin halunnu olla kännissä. Ei niitä oikein saanu ees tanssimaankaan. Ja ne lähti sit vähän aikasemmin, kun mä en halunnu viel lähtee.. Yritin ettiä tuttuja, mut en löytäny. Jiin jätkän kaverin äXXän kaa vaihoin muutaman sanan ja sain tietää, et se kahjo oli taas lähössä kotiin autolla, vaikka olikin kännissä. >;/ Idiootti.
Tonttu oli lattialla tanssimassa, mut siihen porukkaan en ollu tervetullut. Menin sit tupakalle itekseni ja joku blondi jätkä alko juttelee mulle... Tiesin kyllä heti, mitä hänellä oli taka-ajatuksena. Pyys mua tanssimaan hitaita sitten kun ne alkaa.. Olin silleen " katotaan, ehkä" .. Häivyin tupakkapaikalta sit ja tää jätkä jäi sinne. No sit alkokin jo hitaat, mut näin tuon tyypin, kun se jututti jotain toista muijaa ja ilmeisesti yritti saada sitä tanssimaan hitaita. Aattelin vaan, et vittu ihan sama, ja läksin kohti narikkaa.. Kävelin kyl eka väärää narikkaa kohti, kun en mustanutkaan, et vaatteeni onkin tällä kertaa poppipuolella :>

Vähän laimee maku jäi tyttöjen illasta ja baarireissusta.. Tytöt oli kyl kaikki silleen et "oli tosi kivaa!" Ja mäki tietty sanoin niin, mutten ihan täysin tarkoittanut sitä.. Ehkä ensi kerralla ois hauskempaa sitten..

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Välillä tullut mietittyä, että mahtaakohan kukaan lueskella tätä blogiani, jota kirjoitan lähinnä selkeyttääkseni asioita itselleni ja muistaakseni elämäni sumuisten vuosien tapahtumat mahdollisesti myöhemminkin..