sunnuntai 1. maaliskuuta 2009

rojahdus takaisin maan pinnalle

perhana.

Olen korviani myöten ihastunut erääseen henkilöön, jota en ole edes koskaan tavannut oikeasti!!
*huokaus*
Miten ihmeessä tässä näin pääsi käymään...

Minun on nyt tunnustettava, että reilu kuukausi sitten aloitin chattaamaan :>
Ihan vain siksi, että halusin höpistä ja jutella niitä näitä tuntemattomien kanssa. En etsinyt enkä etsi mitään kumppania taikka muuta sellaista seuraa sieltä. Korkeintaan tuttavia..

Pariin hörhöön olen ehtinyt jo tutustumaan, olisi kiva, jos en olisi ikinä heistä kuullutkaan.. Ja pari mukavaa tyyppiä olen kanssa saanut tuttavakseni.


Mesessä on tullut juteltua näiden mukavien tyyppien kanssa välillä.. Yksi tyyppi, Herra I on vaikuttanut todella mukavalta ja ihastuin heti, kun näin mesessä hänen kuvansa! Hän on niin hyvännäköinen, olen ihan myyty. :< Vaikka hän onkin enempi vaaleahiuksinen kuin tumma niin silti hän vei jalat altani heti.. aww..

Mulle ei ole koskaan käynyt näin :D Noi muut chattituttavuudet on todella helppo ajatella vain kaverina, kun eivät ole ulkonäöllisesti ensinnäkään minun tyyppiäni oikeastaan yhtään.. Ihan kiva ei riitä mulle. Ihan kiva-tyypit ovat aina vaan kaveriasteella kanssani, vaikka he itse saattaisivatkin toivoa enemmän..

No kuitenkin tämä Herra I. Hän on urheilullinen, mukava ja kiva =) Kuulostaa liian hyvältä ollakseen totta. Ja niinhän se vähän onkin.. Paitsi että hän on minua paaaaljon pidempi (olenhan pätkä) on hän mitä ilmeisemmin uskovainen. Ja minähän olen sivuuttanut kaikki uskonnot pois mielestäni, minun mielestänihän olisi parasta, jos sellaisia ei olisi ikinä keksittykään. Jokainen on kristus vain itselleen. Olemme oman elämämme Jumalia.
*huokaus*
En varmaan kyllä koskaan voisi seurustella uskovaisen kanssa. Tyyppi, joka kuuntelee kristillisiä lauluja ja seuroja, ei todellakaan taida olla minua varten. En ole kysynyt häneltä itseltään, että onko hän lestadiolainen vai mihinkä uskontoryhmään hän nyt kuuluukaan.
Mulla lopahti vähän mielenkiinto tähän ihmiseen, kun huomasin mesessä, että millaista musiikkia hän kuunteleekaan; virsiä ym. :<

Emme asu samalla paikkakunnalla, melko kaukana itse asiassa,, Hänen kotiseudullaan lestadiolaisuus ja muut uskontojutut ovat paljon yleisempiä. Ei minulla silti käynyt mielessä, että hän voisi olla joku uskovainen. Pelaahan hän lätkääkin ja korjaa työkseen koneita! :s Ja on todella komea/hyvännäköinen/suloinen/söpö!! Tää on kyllä niin ketuttavaa ny.

Vituttaa. Ketuttaa. Argh. FuckShit. Miten ihmeessä annoinkaan itselleni luvan ihastua melkein tuntemattomaan ihmiseen.. Jotenkin vielä kuvittelin tuntevani häntä kohtaa todella syvää kiintymystä. Samanlaista kuin mitä tunsin silloin yhtenä iltana Herra Beehen.. Paitsi nyt voimakkaampana..


Lisäksi facebookin mukaan Herra B ei ole enää sinkku... Voihan se olla että hänki poisti tiedoistaan vaan siviilisääty-statuksensa ja hän on ns. piilosinkku.. Mutta mutta. Tuokin on nyt suolaa haavoihin, kun haikailen ehkä vähän vielä häntä kuitenkin.. Omapa on vikani, kun en häntä aikanani huolinut vaan olin kusipää hänellekin..

Oon kyllä nyt ihan sad ja down ;( vittu ku vituttaa. *snif*

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Välillä tullut mietittyä, että mahtaakohan kukaan lueskella tätä blogiani, jota kirjoitan lähinnä selkeyttääkseni asioita itselleni ja muistaakseni elämäni sumuisten vuosien tapahtumat mahdollisesti myöhemminkin..