maanantai 9. maaliskuuta 2009

Hauska ilta

Tuli taas viikonloppuna käytyä baarissa, voi mikä yllätys..

Alunperin luulin, lähteväni juhlimaan kaverini Tossun synttäreitä, kun meillä oli vähän sellaisesta puhetta.. Mutta sittenpä tossu olikin luvannut lähteä syömään erään toisen kaverinsa kanssa ja olivat kuulemma menossa tämän kanssa johonkin baariin (k-20 paikkaan, eli en olis päässy mukaan, enkä halunnukkaa) joten soitin sitten Jiille ja homma oli sillä selvä. Mentiin Jiin kanssa lukioaikaisten kavereittemme luokse aluttelemaan. Vedin siellä jo neljä lonkkua parissa tunnissa ja olin normaalia paremmissa kun lähettiin kohti baaria eli Marliin mentiin tällä kertaa.

Baarissa sitten tilasin ainakin kolme juomaa koko illan aikana ja olin kyllä vähän liianki hyvissä.. En nimittäin muista oikein mitään kunnolla. Meitä oli iso porukka ja olin enimmäkseen kai aluksi Jiin kanssa muitten mukana. Jossain vaiheessa Jii lähti kotiin, mulla ei oo hajuakaan, et monelta :> Ja kai mä sit olin niitten muitten kaa. Sit olin välillä yhden AMK-tuttuni porukassa bailaamassa. Olen yrittänyt muistella, että keittenkäs kanssa sitä loppuilta tulikaan vietettyä.. Hämärästi voin muistaa, että olisin suudellut jonkun jätkän kanssa ja tanssinut ehkä yhden hitaankin.. Tosin muistelen, että oltaisiin sovittu lähtevämme narikkaan yhtä aikaa.... Mutta jotenkin päädyin kaverini Äxxän ja jonkun äxxän tytön kanssa Jiin kämpille. Tosin meidät kolmet heitettiin sieltä aika äkkiä ulos, kun Jii ja ex-naapuri ei oikein tainnu tykätä et tungettiin sinne :D

Sit mä läksin yksikseen käppäilee kotiin päin. Kiersin jostain syystä sokkarin takaa ja siel oli muutama ihminen hoipertelemassa/kävelemässä kotiin.. Heitin siinä jotain kommenttia yhelle jätkälle, joka vaikutti niistä selvimmältä. En oikeen tiiä, et mitähän vittua mä oikein ajattelin.. Mut kävelin sen jätkän kanssa jonki matkaa ja jotain juteltiin. Sit päätin mennä sen kämpälle ihan vaan nukkumaan ja yhelle drinkille. Tosin mä kyl tiesin, et olin juonu ihan tarpeeks jo.. No niihän siinä sit kävi, et kun jätkä oli tehny jonku jalludrinkin niin enhän mä sitä voinu enää juoda, vaan jouduin menee vessaan purjoomaan. Voi että mua hävetti ja hävettää vielki se :DD No herrasmiehenä hän oli laittanu mulle patjan lakanoineen lattialle ja ois tarjonnu viel jotain yöpaitaa lainaks, jos oisin halunnu. No siihen sit sammahdin.

Aamulla heräsin sit kun tää tyyppi yski niin kovaa.. Mietin, et mitä ihmettä mä oikein sinne olinkaan menny, kun olisin ihan hyvin voinu kävellä kotiin.. Enhän ees ollu yhtään siinä mielessä kiinnostunu tyypistä, ei ollu yhtään mun tyylinen ja oli varmasti ehkä jotain 5 vuotta mua vanhempi =D.. Ensin mietin, et koetanko livistää salaa pois, mut totesin, ettei tyyppi nukkunu tarpeeks sikeesti ja ois varmasti huomannu.. No sit hän lähtikin kohta käymään vessassa ja hetken mietin häipyväni sillä aikaa.. Mutta en sitten, kun aattelin etten kuiteskaan ehtisi :DD
No sillä aikaa puin takkini ja kenkäni päälle ja kun tyyppi tuli vessasta niin ilmoitin lähteväni kävelee kotiin,, Muutama lause vaihettiin ja se oli menoa. Toivottavasti hänelläkin olisi huono kasvomuisti.. En varmaankaan tuntisi häntä, jos näkisin...
Enemmän kyllä kiinnostaisi tietää, että kuka hitto oli se tyyppi siellä baarissa, jonka kanssa nuoleskelin aika kiihkeästikkin!!? x__X Vähä ehkä oli taas joku nolo tyyppi, kuitenki ihan järkyttävän näkönen tai jtn.. Voi mua.. Mut en mä kännissä ikinä kato kauheen tarkkaan, et minkä näkösiä ihmiset on.. Tais se tyyppi tarjota mulle ihan drinkinkin siellä, muistu just mieleen tuollanenki yksityiskohta.. xDD Mut onneks mun kaverit, ei tainnu tajuta, et mitä mä puuhasin vaan olin kai vaan "kadonnu" jonnekki :')

Että sellanen vkloppu mulla. Tossu oli ollu Grandissa ja Torvessa, mut ei vissiin ollu yhtä kiva ilta ku mulla =D Ens viikonloppuna tai sillo lauantaina, kyl sovittiin, et lähetään yhessä viihteelle.. Saa nähä pitääkö Tossun lupaus tällä kertaa.. Toivottavasti.. Muuten mun alkaa olla vaikee uskoo hänen lupauksiinsa..

----

Pummin tänään kaksi tuntia aamulla, kun en jaksanu lähtee kouluun.. Kävin sit terveystarkastuksessa, kun oli aika varattu.. Hemoglobiini ja verenpaine oli jälleen kuulemma tosi hyvät.. Huomenna lupas terkkari soitella, kun on saanu varattua mulle ajan eräänlaiseen terapiaan. Vähän sain avauduttua ongelmistani ja ainakin kerran käyn siellä terapiassa kokeilee, et millasta siel oiskaa..

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Välillä tullut mietittyä, että mahtaakohan kukaan lueskella tätä blogiani, jota kirjoitan lähinnä selkeyttääkseni asioita itselleni ja muistaakseni elämäni sumuisten vuosien tapahtumat mahdollisesti myöhemminkin..