maanantai 2. maaliskuuta 2009

Tappio

Oon vähän maassa. Eniten ehkä siksi, kun facebookissa sain tietää, että Herra B on parisuhteessa henkilön Neiti V kanssa. Shitfuckfuckshit. Hassua. Minähän itse jätin Been huomiotta, enkä halunnut olla häneen yhteydessä. En antanut hänelle mitään mahdollisuutta. Ja nyt oma käytökseni harmittaa ihan suunnattomasti. Kunpa voisin palata ajassa takaisin ja muuttaa asioita.

Miksi ihmeessä olen ajatellut Herra Beetä näin paljon. Toki kuvitelmani "meidän seurustelustamme" ovat aika ruusuisia ja voisihan olla, että todellisuus olisi ihan toista. En ollut silloin valmis suhteeseen, enkä mihinkään vakavampaan. Mutta nyt on toisin. Mä oikeasti voisin haluta vakiintua hetkeksi ja rauhoittua vähän. Mä iha oikeasti voisin ottaa miehen. En olisi ikinö uskonut kyllä sanovani tuota vielä..

Mieleni on selvästi hyvin kiero, sillä olen aina alkanut haikailla menneiden perään. Miksi alan rakastamaan heitä, jotka olen menettänyt. Kaipa tääkin tunne menee ohi. Olen kyllä ilkeä, kun toivon, ettei Been ja tämän tyttöystävän suhde kestäisi.. Mutta pahoin pelkään, että se kestää kyllä kauan. Bee kun ei ole ikinä harrastanut lyhyitä suhteita :'( Ja siinä yksi syy, miksi en halunnut hänen kanssaan mitään vakavaa..
---

Ei viime viikko ollutkaa baariton, kun kaverini soitti minulle illalla kahdeksan jälkeen ja lopputulos oli se että olimme Grandissa taas. Ei todellakaan minulla ollut aikomustakaan lähteä minnekkään, olinhan ollut koko päivän vaan yöpuvussa kotona ja ihan rähjäisenä.. Mutta niin siinä sitten kävi, että vedin ihan kivasti viinaa ja olin pienissä koko illan. Yksi koulukaverini oli mukana ja hän tarjosi baarissa minulle parit. Tuo tyyppi tuli valitettavasti meille yöksi, kun ei ollut rahaa taksiin. :/ En olisi halunnut, mutta en voinut muutakaan. Nukkui keittiön sohvalla ja oli kuulemma pitänyt sen verran ääntä, että kämppis oli hermostunut siihen. "Ihan kauhee tyyppi, hyi ku hirvee".. Joo niin kyl kämppis on kyl vähä oikeassa...

Jiin poikaystävä suuttu taas aika kivasti ku Jiin kanssa lähettiin baariin.. "Haista vittu" se sano ja löi luurin korvaan, kun soitin sille neljän aikaan yöllä, kun lupasin Jiille soittaa Jiille, mut se jätkä vastaski, ku puhelin olikin hänellä.. Ups :> oon varmaan aika korkeella sen "inhokki" listalla :>>

Mut vois mennä nukkuu nyt, kun huomenna ois töitä. Tänään oli mun ainoa lomapäiväni :(

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Välillä tullut mietittyä, että mahtaakohan kukaan lueskella tätä blogiani, jota kirjoitan lähinnä selkeyttääkseni asioita itselleni ja muistaakseni elämäni sumuisten vuosien tapahtumat mahdollisesti myöhemminkin..